Tilmeldingsformular til Webinaret: 

Få vækst-fokuseret viden om dine kunders web-adfærd, der ligger ud over Google Analytics

OVERSKRIFT 1

 


 


Google Analytics er med god grund verdens mest udbredte værktøj. Men hvis jeres website er forretningskritisk, kan du med fordel kigge dybere, end du kan med Google Analytics.

Webinaret afholdes torsdag d. xx. september 2020, fra kl. 9.00 til kl. 10.00.

Webinaret er for dig, der bruger Google Analytics, og som gerne vil blive bevidst om den brugbare og målrettede marketing-viden, du kan opnå ud over dette værktøj.

Det kan du høre mere om på dette webinar, som kommer ind på:

  • Hvilke indsigter er signifikante for at forstå kunderejser?
  • Hvordan kan du få et bedre billede af dine besøgendes engagement, end Google Ads giver?
  • Hvordan kan man definere brugerprofiler, personas og audiences baseret på data?
  • Hvordan kan man tage data om personer ud af analyseværktøjet og over i f.eks. Marketing Automation og MailChimp?
  • Hvordan kan man vise dybe data fra et website i en grafisk form, som understøtter marketing-tænkning (så analytics bliver for marketing, ikke for IT)?
  • Hvordan får du overblik og bedre styr på dine Pixels og dermed Cookies?
  • Hvordan kan du undgå at blive unødig hårdt ramt af Ad-blocking?
  • Hvordan er du på den sikre side GDPR mæssigt i din analyse tilgang?
  • Og på den store klinge, hvordan kan du øge konvertering og lønsomhed med større indsigt?

Jo mere komplekst dit website er, og jo mere du gerne vil digitalisere, jo mere forretningskritisk er det at få detaljeret indsigt i jeres kunders adfærd på jeres site.

Derfor er der god grund til at deltage på dette webinar, som præsenterer dig for forskellige niveauer af digital indsigt og anvendelse. Og som åbner døren til behaviour-predictability og AI.

Webinar – Sådan foregår det:

  1. Tilmeld dig her
  2. Du modtager link/kode på mail dagen før, så du kan logge på webinaret.
  3. Når du er logget ind, ser du instruktørens præsentation i realtid. Du kan undervejs stille spørgsmål i chatten.
  4. Tilmelding er efter først-til-mølle-princippet.

Modelleringsløsning

–Vi har udviklet vores egen datamodelleringsløsning baseret på PowerBi, som hurtigt sætter dig i stand til at kunne arbejde med alle dine data på tværs af dine digitale kanaler. Ved at benytte Combine Digital og vores ekspertise høster du langt hurtigere dine mulige besparelser og eller din øgede meromsætning, når med rekordfast får sat turbo på din digitale forretning.
Når vores datamodelleringsløsning er implementeret, vil du selv være i stand til at arbejde med vores datamodelleringsløsning uden vores konsulentbistand.

Integer acam

Morbi in sem

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec odio. Quisque volutpat mattis eros. Nullam malesuada erat ut turpis. Suspendisse urna nibh, viverra non, semper suscipit, posuere a, pede.