Marketing Automation

Hos Combine Digital er vi specialiseret i implementering og dataintegration af multi channel marketing automation software.
Vores viden og forståelse for kortlægning af brugerens behov,  udvikling af datamodeller, integrationspunkt samt datatransformationer gør det muligt for os at supportere selv komplekse marketing automationprojekter.

Vores tilgang er enkel, men afprøvet:

Discovery

Scoping

Sammen med key stakeholders definerer vi projektets omfang:

• Hvad er målet?
• Hvad skal inkluderes?
• Hvad skal ikke inkluderes?

Data Discovery

For at sikre en realistisk tilgang til løsningens omfang, rettidig levering og indenfor budget, skal der drags nogle konklusioner i forhold til Data Discovery eller Datademografi, hvor disse trin klassificeres:

• Hvor er data?
• I hvilken kvalitet og detaljegrad?
• Hvordan kan de tilgås?
• Nuværende infrastruktur

Planning

Design

Når projektets omfang er defineret og et realistisk "verdensbillede" er opnået planlægges projektets videre forløb, som omfatter følgende levering:

• Løsningsdesign
• Estimat
• Dokumentationsniveau

Execution

Implementering

Med korrekt planlægning bliver implementeringen gennemført effektivt og til tiden.

Validation

Den dobbeltægede Marketing Automation's sværd er, at selvom alt sker automatisk, så er det vanskeligt at validere output, og problemerne opstår hurtigt, hvis data ikke er, som tilsigtet. Validering sikrer:

• Korrekt data
• Dokumentation
• Operating procedurer
Integer acam

Morbi in sem

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec odio. Quisque volutpat mattis eros. Nullam malesuada erat ut turpis. Suspendisse urna nibh, viverra non, semper suscipit, posuere a, pede.