Indsamling og analyse af data


Langt de fleste virksomheder benytter mere end tre kommunikationsplatforme til at målrette sine budskaber mod sine brugere. De mest benyttede er virksomhedens hjemmeside, Facebook og Google, men brugerne er "troløse" de benytter i højere grad ​​sekundære sociale medier såvel som nicheplatforme. Uden en korrekt og strømlinet indsamling og analyse af data for disse platforme, er udbyttet begrænset til "a good-feeling", hvilket sjældent er den mest effektive måde at arbejde med sin digitale forretning på.

For det andet skal de som er ansvarlige for virksomhedens automatiseringsindsats, måles og analyseres for at bevise resultater og optimere den digitale forretning.

For at få det bedst mulige ud af sin målgruppe og drage fordel af kanalsynergien er det vigtigt at holde et nøje overblik over de forskellige kanaler og rapportere på, hvad der fungerer og hvad der kan forbedres. 
Integer acam

Morbi in sem

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec odio. Quisque volutpat mattis eros. Nullam malesuada erat ut turpis. Suspendisse urna nibh, viverra non, semper suscipit, posuere a, pede.